onsdag 16. april 2008

Skotsk dans - 17.04.08

Gikk på msn i morges, og snakket med Ann Kristin, en av mine utvekslingstudent venner... Jeg kom til å spørre hvor lenge hun har igjen, men hun var allered hjemme.. det fikk meg til å tenke litt.. har bare 5 uker igjen, og det er veldig trist. Også må jeg nevne min venninne Eline V, som ikke likte innlegget mitt for ei stund siden, hvor jeg "ikke vil hjem". Angående det.. det er ikke sånn at jeg ikke vil hjem igjen, og ja jeg savner venner og familie, det er bare at jeg har ingen anelse når jeg får komme tilbake å treffe venner igjen, hvis jeg noen gang kommer tilbake... Og det gjør alt så mye vanskeligere, ettersom jeg har hatt ett helt FANTASTISK år, som jeg aldri kommer til å glemme... :(

.. men i dag er jeg fortsatt her, :) wee
Al skal hente meg rundt to, også skal vi dra opp til Cobargo hvor Heather bor. Hun skal ta oss med på skotsk dans, the most random thing.. haha.. vet ikke helt hvem som kommer.. Det er Al, Heather, Tiff og meg, og kanskje Rhiannon og Katey.. haha..
Det skal bli interressant.. Jeg får vel gå å pakke...:)

xox Chuckie! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celulite, I hope you enjoy. The address is http://eliminando-a-celulite.blogspot.com. A hug.