onsdag 16. april 2008

Fishing with Tiff! - 15.04.08

Det er ganske rart og tenke på at det var i dag, jeg egentlig skulle reise hjem. Min tidligere billett var satt til 15 April 08. Jeg er glad for jeg har forlenget oppholdet mitt:)

Uansett en av tingene jeg hadde på lista mi over ting jeg må gjøre før jeg drar var fisking. Så Tiff Annah og jeg hadde planlagt en liten fisketur i dag.. Tiff plukket meg opp og vi dro for å hente Annah, men der var det ingen som svarte.. døra var åpen, men syntes det var litt frekt å bare gå inn, så vi dro for å kjøpe agn.. Da møtte jeg selvfølgelig Chrisso igjen som Courtney hadde introdusert for meg dagen før.. Vi kjøpte en hel bag med frosne reker og dro ned til "the boardwalk"... Tiffy fikk meg først til å balansere på en skikkelig nifs planke bro ting, "everyone has to walk on it and touch the pole.. Katey didn't and we didn't speak to her for a whole week.."

Så satte vi igang med fiskinga.. For å si det sånn så var ikke dette det perfekte fiskestedet, bare småfisk.. som bare spiste rekene av kroken og lot skallet henge igjen.. veldig praktisk*
MEN Tiff fikk fisk...

"OH OH OH... I got a fish Andy! I got a FISH! AAAAAAAAAAA! I can't get it of the hook Andy. You do it... Watch out it has SPIKES... OMG OMG it has teeth too, Andy.. I'm never going fishing again!" - Tiffy making a scene at the boardwalk..
Folk begynte å le og greier for hun skrek jo i 5 minutter over en 5 cm lang fisk.. hehe... Vi endte med å bare mate fiskene, for vi gikk litt lei...
Så dro vi til Taylor's for lunsj, hadde Prawn cutlets,, yummy, og tiff hadde sweet chilli squid:)

Al ringte å ville ha meg med på gymmen IGJEN.. så tiff kjørte meg hjem, og deretter til hennes for hun ville bli med... Da jeg kom hjem var jeg så utrolig sliten.. Tenkte jeg skulle sove en time før fotball trening,, men halvt i søvne ringer det på døra.. "Andy, is Nikki for you.." Jeg trodde først Kristin og Nikki var tidlig ute for å hente meg, men det var litt for tidlig.. Da jeg kom ut så jeg Mel og Bianca stå å prate, but no Nikki... She was hiding behind the mailbox.. hadde fått melody til å ringe på døra haha.. Nikki er såå morsomt og vi hang rundt huset en stund, før hun og mel labba hjem igjen... Mel og Nikki planlegger å ta meg med på en snorkletur, og lage brownies.. yey! Så jeg kan få se sjøhester! .... 5 minutter senere kom Kristin, med Nikki og Jessie, klare for fotball trening,,, Jeg følte meg mye bedre i dag..:) lungebettenelsen er på bedringensvei.. Og jeg fikk meg en god natt søvn, tror jeg slukna med en gang..

Oh yeah!
xoxox
Aussie girl

Ingen kommentarer: