onsdag 9. april 2008

09.04.08 - Eksamner ++

Sitter her og prøver å skrive historie stiler. Har Extension History og Modern History på fredag, så skal være forberedt! Ingenting i morgen, så kan bruke dagen på å bli bedre, noe som mamma sikkert synes er fint.
Biologi i dag gikk... bedre enn forventet, men svarte fortsatt ikke på nok spørsmål til å bestå.. jaja.. Jenna og jeg strøk sammen..! Igjen. LOL. Også kommer jeg ikke sist i faget ihvertfall. Og det er jo positivt.

Etter en fullført eksamen, kl 11.10, dro Tiffy, Annah, Allan, Katey og jeg på "lunsj" på Roxy's også kjørte Al meg hjem.. Og siden har jeg prøvd å gjøre noe fornuftig. Hittil misslykket.

Kendall er syk. Har hele eksamens uka fritatt fra skolen. Lucky. Eller det er faktisk ikke ille. Tenker kanskje jeg går på skolen i morgen også, selv om jeg ikke har noen eksamner. Bare en liten stund og slik at Mr. Vuko kan lese gjennom historie stilene mine, hvis jeg blir ferdig LOL.

jaja... better get back to it..

xx Andy

Ingen kommentarer: