onsdag 9. april 2008

08.04.08 - Matte eksamen

ååh.. hadde min første eksamen i dag. matte. :(
haha.. I think i failed badly .. oh well..

Caroline kjørte meg hjem:) veldig snillt ettersom hun hadde drama eksamen, så måtte derfor kjøre tilbake til skolen.. Etter å ha snakket med Anita så har jeg den "nothing sweet about me" sangen på hjernen.. veldig irriterende..LOL

Siden lungebetennelsen begynner å bli bedre, bestemte jeg meg for dra på fotball trening, noe jeg kanskje ikke skulle gjordt, ettersom jeg falt sammen etter oppvarminga, og måtte sitte å se på resten av treninga... lame! Nikki dogged us today, så det var bare jeg og Krispy som dro opp.. Romy og Jessie var heller ikke der.. Home studying.. noe som jeg sikkert burde gjordt også, har biologi i morgen.. oh well...

im going to bed
xxx Andy

Ingen kommentarer: