lørdag 12. april 2008

Footie! - 11.04.08

Al har planlagt å dra på gymmen pretty much every day these holz, og det betydde jo idag også... vi hadde akkuratt kjørt ut innkjørselen da vi støtte på Nikki, som var på vei ned for å se på guttene spille rugby for "The Whales",,

Da vi kom til Narooma var gymmen stengt, og Al var sinna.. haha... Han kjørte meg til rugby kampen som ikke begynte før en halv time senere, så hang rundt Nikki og Ash...

Da Tiffy, Annah og Heather kom endte jeg opp med å stå i kantina for å samle inn penger til nye shorts og skjorter... Annah og jeg gikk rundt hele banen for å selge lodd.. Og folk bare kjøper i vei, de betaler for 20 lodd og tar 7, en mann kjøpte masse, også bare gav han alle til Annah.. Det betyr liksom ingenting å vinne, alle vil bare støtte laget.. That's nice!..

ANDY HAD FUN AT THE UNION!

Hjemme ringte tiff meg opp og jeg dro over til henne og for å se på film og overnatte.. Tiffy hadde ikke sett Eurotrip.. shes been missing out.. og vi så The family stone... Jeg klarte også å nevne for Tiff at Free Willy, Keiko døde et sted rundt Norge... og da kom selvfølgelig hele "Whalekilling thingy" up again... "Norway killed Willy!" :(

HAHA... Miskosi Miskosi.. lol our new saying
had a good time :)

Andy xx

Ingen kommentarer: