lørdag 12. april 2008

13.04.08 - Blabla

Huffa meg tida gaar saa fort. Det er jo allerede 13 April, foler det var den 1 i gaar... jajaja..
Uansett, saa har ferien begynt, har planlagt aa gjore noe hver eneste dag, as this is my last holz.
:(

Kom nettopp hjem fra Tiff's, for ca 1 time siden, og naa skal jeg snart gjore meg klar til fotball kamp. Vi spiller Clyde, the best team in the comp.

Oii, Tiffy, Rhys og jeg skal ut paa middag igjen. Gjenopleve forste gang jeg snakket med Tiffany lol.. haha.. imorgen skal jeg og Krispy ut aa snorkle, hvis hun ikke maa jobbe! yeww! Tiffy vil fiske paa tirsdag.. Torsdag skal jeg og Heather paa Irish folk dance.. haha.. Shane's party is on Sat. And then the highlight of the holz, Heathers HOEDOWN! 18 aars fest.. Its gonna be MAD lol

..............yup......................
xx chuckie

Ingen kommentarer: