lørdag 12. april 2008

Skolefri!! og Punchercise! :D - 09.04.08

Idag hadde jeg mine to siste eksamner; Modern History og Extension History..
Jeg hadde lest mye til Modern, så mye at jeg ikke fikk skrevet ned alt, hadde om Hitler's vei til makt og Weimar republikken, men fikk nesten ikke nevnt Hitler så var litt skuffa der.. Extension er sååå vanskelig, så er egentlig litt fornøyd med den, for gjorde mitt beste...:)
Så måtte Nikki og jeg vente på bussen i en og halv time, for slutta tidlig... Men vi hadde det gøy sammen med Romy i biblioteket...
Rart og tenke på at dette kanskje er min siste dag... eller kanskje ikke.. hehe

LAST PUNCHERCISE! :(

meg, tiffy, punchercise lady, Al og Heather
I dag var det også siste punchercise, siden treneren slutter.. Så vi bestemte oss for å kle oss opp i skoledans kostymene våre.. haha.. Det var kjempe morsomt! Todd Nikki's bror fortalte henne; "There were all these people in leotards there... it was nearly scary to look.." haha..
Etter treninga var det masse mat og greier, en skikkelig avskjedsfest for treneren:)

Heather kjørte meg hjem, jeg fikk på meg noen ordentlige klær, før vi tok Rhiannon til dasing.. Vi stakk inn på Wollies og kjøpte en diger boks med is til henne, som hun så gjerne ville ha..:)
Så dro vi alle, untatt Rhiannon på middag på "Ocean Palace"..
Al ville ha Banquet, dvs en haug a mat vi ikke kunne spise.. hehe... så endte med å ta med tre store bokser fulle hjem...
HAHAHA jeg hadde en SUPER DUPER dag tross eksamner, omringet av mange av mine beste venner:)
Andy is happy
xxx

Ingen kommentarer: