søndag 27. april 2008

Heather's Party! - 21.04.08

THE HOEDOWN!

Nikki og jeg fant ut at det ville være best visst Megan tok oss ut til Heather's, ettersom jeg ikke hadde hørt noe fra Andrew. Så da Kristin slapp meg av etter fotballkampen var det bare å løpe inn å pakke... Heather har planlagt the hoedown for ages.. Temaet var flannies, kinda bogan cowboy style thingy...
Court and I :)

I had the maddest time... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var meldt regn og hagl så det var ikke alle som kom. MAD anyways. Enjoy the photos :D
xxx Chuckie! :D






meg, trissy og Annah,,,, Rhio og meg









Al, Annah og meg ................... Nikstar!

3 kommentarer:

Eline sa...

Det er så sinnsykt gøy å se på bildene du legger ut :D

Også er det så utrolig morsomt, for når du først oppdaterer tar du jo helt av!

Men nå gleder jeg meg veldig til å se deg igjen ;)

Glad i deg <3

L. sa...

Ser kjekt ut vennen:)
<3

Astrid Katrine sa...

du e utfordra ;)