onsdag 16. april 2008

Lunch with Jess - 14.04.08

Hadde ingen anelse om hva jeg kunne finne på idag.. derfor passet det utmerket at Jess ville gå på lunsj.. noe vi har planlagt siden juleferien, men aldri fått gjordt...

Møtte Jess på Roxy's 12.. der var også Holly og Jazz, Tiffanys søstre og moren og faren.. Tiff was somewhere else.. Krispy var opptatt med å lage mat, men Shelbz prata i vei :)
På bildet; Holly og Jess
Jess og jeg hadde nachos.. yummy.. og resten av tida brukte vi på å henge rundt Wollies, for Jess måtte jobbe tre.. Visste ikke helt hvordan jeg skulle komme meg hjem, men møtte Courtney og Alissa:) Courtney var crazy, as always, og vi kjørte rundt hele byen så jeg skulle få møte deres venn Chrisso.. and then they drove me home:)
Al ringte å ville ha meg på gymmen, så da var det bare vaske ferdig badet og ut av huset igjen.. lol... :)
På bildet; jeg leker meg med en slange jeg fant i et blomsterbedd lol
Jeg kom hjem og var helt dau, og hadde bare planer om sove,, men siden Kenny skulle til Hahn's så ble jeg med.. Vi endte opp med å kjøre rundt Dal, for Hahn flytter hele tiden så vi ante ikke hvor vi skulle.. Jeg satt på telefonen og Kendall kjørte rundt.. vi fant det slutt.. Ett SVÆRT hus.. Vi ble sittende i bilen en stund for Kendall syntes mora så så sinna ut der hun stod på verandaen..
POOL! YEW
Hahn og Sam holdt på å spille pool, og vi joina inn.. haha.. Jeg har jo aldri spilt pool før så det måtte jo læres haha:) og alle lo kjempe godt av meg.. hehe, men det var bare morsomt.. jeg vant siste runde også, ! HAHA:) Kjempe morsomt! LOL
Men så bestemte Hahn og Sam seg for å spille Halo på x box.. Kendall og jeg prøvde, men da vi først fant hverandre ente jeg med å se ned i gulvet (på spillet) og hun opp i taket, så vi klarte aldri å fullføre.. til slutt endte vi med å gå hjem.. and I was kinda happy, as I was sooo tired :)
HAHA.. an awesome day!!!!!!!!!!!!!!!!
xox ANDIIIII!

Ingen kommentarer: