lørdag 11. august 2007

Footie, kengurujakt og Ap's bursdag - 04.08.07


Siden jeg ikke fikk gjort så mye på bursdagen min, tok Jenna og Jesina meg med ut på lunsj :)

Aller først dro vi for å se på footie (rugby), som Jenna sterkt fraråder meg å begynne på... før vi dro til Taylor's for lunsj :) og deretter til en annen rugbykamp.. Jen ville også gjerne vise meg kenguruer, siden jeg ikke har sett noen enda (bortsett fra en dø en), så det endte med at vi dro til Calams hus, hvor man, ifølge dem, ikke kan unngå å se dem.. Gjett hva? Det var ingen der!


v:Jes og Jen
h: Jes forfølges av hunder....

Vi hadde ikke tid til å lete mer, ettersom vi skulle til Aprils bursdag på Malibu Mex... Men Jen ville absolutt at jeg skulle se en kenguru, og kjørte Kendall, Jes og meg langt ut i huttiheita sånn at jeg skulle få se én...

Anita, Kristin og Caroline

Kendall, April og Anita, og Caroline, Jen og Jes

.. kan du se dem?

Ingen kommentarer: