fredag 10. august 2007

Familien :)

Familien jeg bor hos er utrolig koselig! De tar virkelig godt vare på meg og jeg følte meg som en del av familien fra dag 1! Familien består av;


Vertsfar: Ray
Vertsmor: Jen

Vertssøster: Kendell, 17 (Kenny)

Vertssøster Bianca, 15 (Spunky)

Hund: Collony, "Klamsick"

Jeg kommer kjempe godt overens med alle sammen. Kendell går på samme trinn som meg på Narooma High, noe som gjør ting mye enklere.. Hun er utrolig god til å spille fotball, og en smartass på skolen.. Bianca spiller volley, og danser.. Skal joine henne etter jul, siden de er mitt i året nå.. Både Bianca og Kendell elsker shopping :), noe som passer meg kjempe fint! Kendell har også lappen, noe som er praktisk med tanke på at det er dårlig med busser etc, og det er veldig lange strekninger her... Vi har det kjempe morsomt sammen.. Her om dagen tulleringte vi til masse folk... de fleste vil sikkert kalle det fritidsproblemer.. men morsomt var det uansett:P Bianca og jeg skal forresten begynne på tennis :), noe som sikkert blir kjempe gøy! Også planlegger jeg å joine skolelaget i rugby.. virker såå gøy! :p



Kendell, bilde 1. Bianca og Collony, bilde 2

Familien min bor på et sted kalt Dalmeny med ca 3000 innbyggere. Det er et utrolig koselig sted, like utenfor byen Narooma (9000 innb.), hvor skolen ligger... For øyeblikket er det vinter her... dvs; 10-13 grader.. iskaldt! Sover med ullsokker hvis det sier noe :p. Folk her nede er kjempe hyggelige og åpne. Jeg absolutt stortrives! Siden stedet er så lite, er det kjempe enkelt å bli kjent med nye folk, og det virker som alle vet at jeg er her :)






Dalmeny, virker mye større i virkeligheten.... :p








Narooma..



Narooma, ca 10-15 min fra Dalmeny...





Bor i et kjempe koselig hus på toppen av en bakke, med en utrolig flott utsikt! Hehe... Har fått eget rom, med både nett og eget bad :D Rommet var egentlig Kendell's, men hun har flyttet ned i "kjelleren".. Familien var redd for at jeg skulle føle meg ekskludert.. :)


Rommet mitt :D

Ingen kommentarer: