torsdag 9. august 2007

Avreise

10.07.07 - Avreise:



Jeg var ganske nervøs da jeg først satt på flyet til Gardemoen.. fortsatt hadde det ikke helt gått opp for meg hva jeg hadde begitt meg ut på... men da jeg traff de andre utveklingstudentene, var alt glemt! :D

(På bildet: Lunsj/Middag - London Heathrow. Ann Kristin, Australia, Eira og Karen, NZ.)

Alle sammen var kjempe hyggelige, og vi hadde det utrolig morsomt hele turen! Flyruta vår var; Oslo - London - LA - Auckland - Sidney - (Moruya)... Tilsammen 2 døgn! En av lederene fra Aspect hjalp oss å skjekke inn, men etter det var vi helt på egen hånd! :p Selv om vi skjekket inn sammen, fikk ikke alle noen å sitte ved siden av......og med min flaks var jeg selvfølgelig en av dem... men fikk heldigvis byttet plass :]



meg og Kari :] - Heathrow

Turen var laaang, men koselig! Og all kontrollen på flyplassene gjorde den bare enda lengre... I LA skulle de både ha fingeravtrykk og bilde, og det eneste vi gjorde var å gå ut av flyet, inn i et rom i to timer, også tilbake.. Fra Oslo til LA var det 11 timer, og fra LA til Auckland 13 timer..
Etter så lang tid i fly, mistet vi helt tidsperspektiv og siden vi fløy "feil vei" var det lyst hele tiden, noe som gjorde det vanskelig å sove.. ''/ ..men likevel var det en toppers tur!



Ann Kristin, Hedda og Pia

På New Zealand minket gruppa vår på 10, ettersom vi måtte si hadet til Karen, Eira og Pernille.. Etter vi ankom Sidney ble gruppa vår bare mindre og mindre.. Alle skulle forskjellige steder, og til slutt var det bare jeg og Pia igjen.. Vi var begge kjempe spente der vi satt og ventet på hvert vårt fly, hun til Orange og jeg til Moruya ... :s :p


Siri, Annika og Mari :]

Ingen kommentarer: