lørdag 11. august 2007

Min bursdag :D 03.08.07

For første gang i historien var bursdagen min en allminnelig skoledag... Hadde en super dag, selv om det ikke skjedde så mye... Tydeligvis visste alle at jeg hadde bursdag :) hehe.. og fikk masse kort og en pose med hjemmelaget sjokolade av Caroline :] yummy!

Meg, Caroline og Anita :]

Meg og Jenna :) spiser sjokolade

I "society and culture" lærer vi for øyeblikket om Japan og kulturen der. I dag skulle vi utføre en teseremoni (uten te), men for anledningen hadde Miss Fletcher kjøpt inn masse sushi. Vi måtte gå gjennom alle ritualene som man vanligvis gjør. Bukke til verten (ikke mer enn 3 sek.), ta av seg skoa og vende de mot døra, osv. Uansett det var bedre enn vanlige timer!

Jenna og jeg, og Elly (Elise) og Jenna eating sushi :)

Siden vi hadde besøk av en haug av famile, dro Bianca, Kendall og jeg ut for å spise... men merkelig nok var alt stengt, alt bortsett fra Pinky's pizza.. (Sier noe om hvor lite stedet er kanskje:p)

meg, Kendall og Bianca

Ingen kommentarer: