søndag 9. mars 2008

One hot day.... 10.03.08

Serriøst, idag var det steik varmt!! Er helt daff.. Sitter å ser på Kendall og Spunky spille guitar hero.. Skoledagen var ganske lang, folk blir så slitne når det er så varmt, så det ble ganske kjedelig..

Tenkte jeg måtte oppdatere litt hva jeg gjør på fritiden og hva planer jeg har for de neste to ukene.. :)

I morgen tirsdag, har jeg først rugbytrening med guttelaget kl 6 :-) Jeg og Tiffy skal gå for Mr. Penton mener laget trenger trening før kampen i Jindabyne (near the "snowy mountains" :p)
6.30 har jeg fotball trening. Jeg skal begynne å spille for Bodalla med Kristin, Shelby og Romy :)
Onsdag har jeg Pump med Allan at the gym.. Vi brukte å gå på circuit hver tirsdag men vi har bytta:) På torsdag igjen har jeg rugbytrening. Fredag har jeg vanligvis punchercise med Allan (en slags bokseting) men skal kanskje til Canberra med Bianca eller til Kiama med fammen. Søndag drar jeg og Tiffy til Sydney, så jeg får se Bondi!!!! Neste uke er pretty much the same.. Skoledans på onsdag Theme: "Flashdance" Og så er det påske! Kendall er 18! yehu:)

yup pretty much it 4 the moment..
xox chuckie..

1 kommentar:

Eline sa...

Nhå^^
Min søte, Andy!
Så du ahr det varmt ja.
Her er det kaldt, og idag regner deg også :(
Gleder meg masse til du kommer hjem.
Hilser deg fra Helene ;)

Klemmer<3