torsdag 13. mars 2008

13.03.08 - Utslitt!!!!!!!!!

ååååh.. skal aldri mer jogge før rugbytrening igjen.. jeg var jo helt utslitt før vi begynte treninga og skikkelig sår fra gårsdagens pump...

Tiff og jeg var de eneste jentene som kom, and we got flogged!!! Etter bare noen løperunder og noen spesielle øvelser var vi helt tomme for energi.. Etter det var det noen runder med "touch" fotball. Basically det samme som rugby, bare at man "toucher" istedet for taklinger. Men så har jeg aldri spilt før så jeg var ganske forvirra der jeg stod ving.

Jeg skal jo egentlig spille touch tror jeg :S Nikki og Mel meldte meg på skolelaget for ei stund sia, men gikk jeg glipp av "the trials" hvor man prøver ut for å spille.. fikk snakket meg til en reserve plass med Mr Cave, men tviler på at jeg får spilt i det hele tatt.. jaja..

Uansett, Tiff og jeg endte opp på side linja når gutta skulle spille riktig rugby,,, it was too scary too join.. Så vi øvde litt på taklinger og ball kasting istedet... haha :) Jaja Vi skal joine dem neste uke også, og forhåpentligvis så får Patty satt opp noen jente treninger også, de passer meg i grunner bedre.. ikke så nifst! lol

Holder på å sovne rett foran skjermen her.. :p hehe.. Har pakka for skal til Kiama i morgen! Yey! Eller egentlig så hadde Bianca og jeg tenkt oss på en shopping tur til Canberra, så vi er litt skuffa,, men Kiama er alltid gøy. :)

Nikki var forresten tilbake på skolen idag :) kjempe koselig å se henne igjen ettersom hun er en av mine beste venner her nede og har vært borte 3-4 uker.. but it sucks that she can't play rugby anymore:( ohh well...

yeye.. skal bli koselig å se alex igjen, tristan er på sånn militærcamp så han kommer ikke :(
men men.. Jen skal plukke oss opp på skolen i morgen så slipper siste time, modern historie :/ hehe.. på lørdag kan vi forhåpentlifvis gå på shopping i shellhabour!! Hvor de har australias største SURF SHOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

men må bysselalle! hehe..
oppdateringer kommer etter helga:)

xoxoxox
Chuckie <3

2 kommentarer:

lilysnape sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
lilysnape sa...

Hei hei vennen. Synd vi ikke fikk snakket på onsdag, håper ikke du ble sint på meg. Har lest hele bloggen din nå og JEG ELSKER DEN! Den er kjempebra! Med bilder og alt og jeg er kjempeimponert over at du har klart å oppdatere den så gjevnlig. Det har jeg vært mindre flink på ;)
Jeg må si jeg liker aller mest med bloggen din er at du har klart å laste opp små videosnutter. De er kjempeflotte! Og jeg absolutt elsker det videoklippet hvor du satt i ett hellikopter! Så amazing ut! Lykke til videre og have fun the last couple of months down under ;)
Glad i deg, snakkes. Klem mari<3
ps. sorry...skrev noe feil på det første innlegget så jeg måtte bare forandre det litt:P