onsdag 19. mars 2008

Flashdance!!!!!!

FLASHDANCE
Heather n I :)

yeeeeeeew! Flashdance!! Etter gymmen dro Allan og jeg rett til Tiffs for å gjøre oss klare til THE SCHOOL DANCE! YEY! temaet var selvfølgelig flashdance og så de aller fleste av oss stilte opp i leotards! yehu..haha Det var fullt hus; Jazz og Hol, Tiff søstre var seff der, sammen med sin vennine Renee (spiller på rugby laget mitt) også resten av oss, Al, Heather, Sarah, Tiffy, Katey, Rhiannon, Trissy og meg :D

Skoledansen var helt konge! Så utrolig mange fulgte med temaet så det var kjempe bra! :D
Hadde det kjempe morsomt hele kvelden! :D:D The best school dance eva!! Enjoy the photos! They're mad!









Billy og Troy, Mel og Morgan













Katey og meg!, Kristin og Woody!













ash, meg, jen, anita, hol, tristan og elly

MAD AS!
xoxox
Andy!

2 kommentarer:

Eline sa...

GENIALT!!

Alf sa...

Haha, drit kult da!

Du sa: farga håret rosa? kan ikke se det jeg xS

Anyway, stilig! Du passa jo som en hånd i en hanske når det gjelder tema x'D Hihi !

Klem