onsdag 12. mars 2008

13.03.08

Heihei..:)
kom nettopp hjem fra en løpetur på stranda:) Kjempe fint, but this guy kept overtaking me, so I had to run faster.. so annoying.. lol :)

Også har Tiffy ringt..; rugby trening is on.. She's picking me up 6.15.. jeg kan jo egentlig gå får det er ca 5 min dit, men her kjører man overalt og folk tror man er helt gale hvis man tenker på å gå noe sted.. Bare å gå ned til butikken (fra huset mitt til rema) er skikkelig sproty gjort.. så det sier jo litt :) tror det har noe med kulturen å gjøre.. folk her driver med masse sport, ja opp til 10-20!!! om gangen, men gå, nei det gjør de ikke.. haha

Vi har rugby trening med guttene i dag..:) Mr Penton mener vi trenger trening før kampen i Jindabyne (in the "snowy" mountains), og siden jente laget ikke har trening for øyeblikket, så må vi trene med dem... im gonna get smashed.. lol

Haha! hva sa jeg!! Tiff sendte meg akkuratt en melding; "i wanna pick u up that way we can go together.."
Well better get ready..:)

xox Andy

Ingen kommentarer: