søndag 21. oktober 2007

Scurfing with the Jubbs

Har hatt en helt fantastisk strålende dag i dag!! Skulle virkelig ønske jeg hadde med kameraet, for det hadde vært så gøy med noen bilder!! Hadde egentlig ikke tenkt til å skrive noe i dag, men må jo fortelle om alt det gøye som skjer, so here it comes...

Det ble endringer i planene for i går, så Kenny og jeg endte opp med å dra på pizza hos Jubby istedet for Rohan.. men selvfølgelig, ikke mer pizza når vi ankom..
Hadde det utrolig gøy! Alle de vanlige, (Clara, Daniel, Matt og Rohan), var der, i tillegg til den brasilske fyren igjen, Mark. Jeg og Clara hadde det kjempe morsomt med tape flere runder poker mot Daniel og Mark.. Haha.. men Clara måtte gå tidlig, hun er syk, også har hun HSC eksamen imorgen (mandag), så hun er tvunget til å lese...

Våknet opp til helt fantastisk vær... Skal visst være den varmeste hittil i år! Klarte ikke engang å sitte på verandaen i syvtiden engang! Var så varmt!!! Endte med å sitte i skyggen sammen med hundene.. Matt og Dan har 2 hunder, den ene helt normal, mens den andre, "Molly", er kjempe feit!!! Syns synd på henne, hun får helt klart ikke nok mosjon.. bare vandrer rundt på terrassen hver dag.. også lager hun griselyder.. anyway..

Som alltid, fikk vi selvfølgelig vår tradisjonnelle frokost; masse egg, toast og ett tårn med bacon og pølser rett fra grillen! Yummy!! :]

Siden det var så nydelig vær dro Matt, Rohan, Kenny og jeg scurfing.. Vi glemte helt Daniel stakkar, inne i huset, men han kom senere...
Det er så typisk, første gangen vi ikke tar med badetøy, drar vi ut for å bade.. Jeg fikk kjøre båten :) Loved it!
Putter inn ett bilde fra nettet for dere som ikke vet hva scurfing er:
Det så så utrolig gøy ut, og hadde så lyst til å prøve, men der satt vi i jeans og holdt på å koke i gjel! Tror aldri jeg har opplevd det så varmt før! Var så utrolig tørst, og rett før vi dro tilbake, klarte jeg ikke mer, og hoppet uti med alle klærne på!
hehe..

Etterpå dro vi ut for spise frityrstekte reker og is, før vi dro tilbake til Jubbs' for å spille x-box "Dead or alive" og plukke opp tingene våre! En helt konge dag!!

Andy. x!

Ingen kommentarer: