fredag 19. oktober 2007

Alt og ingenting

Jaa.. Følte for å skrive ned noen få ord om alt og ingenting, så dette interesserer vel ikke alle.. men men.. Dagen i dag har vært slakk.. har akkurat blitt ferdig med å sortere ut alt gammelt skrot fra 11-klasse permen min, og satt inn alt for det nye semesteret.. egentlig burde jeg vel gjøre foto-innleveringsoppgaven min.. men tror fristen er rundt jul, så oppdaterer heller bloggen min..
Ute er det overskyet/sol og passe varmt når det ikke blåser.. Sitter i min perfekte dobbeltseng med pc'en og en tom kopp som tidligere inneholdt kakao.. Det er noe jeg virkelig skal skaffe meg når jeg kommer hjem - En dobbeltseng! Her har alle dobbeltseng/ekstra brei enkeltseng.. Og jeg som i begynnelsen bare brukte den ene siden har nå vendt meg til å breie meg :) haha..(!)

Det er en kjedelig dag i dag, avslappet, men kjedelig.. Kenny er på jobb.. eller tror kanskje hun kom hjem nå for Kalani våknet plutselig til liv der ute... Bianca er ett eller anna sted i huset, Jen på Jazz-konsert i Moruya og Ray spiller kabal i stua.. yup.. pretty much what's happening at the moment...

Merker at jeg er trøtt i dag.. Stod opp tidlig for å ta Kalani med på en joggetur, litt for tidlig kanskje, også ble det ganske sent i går...
Var trøtt i går og i grunnen.. det er hardt å være tilbake på skolen :p hehe.. Kendall og jeg var egentlig invitert til Jubby's, men vi endte opp med se på Buffy..
Jepp.. det er det det går i nå, Buffy.. Den serien har i grunnen aldri interresert meg i det hele tatt, men siden vertsøstrene mine elsker Buffy, så prøver jeg å sette meg litt inn i det:)
Også dukket Hahn, Sam, Tristan, Jodi og Rhys opp på døra i ti-elleve tiden.. så vi ble sittende for å prate i innkjørselen i nesten to timer, for så å gå tilbake til Buffy igjen.. "Gjesp" :) hehe..

....30 min senere...
forlot pc'en for fikk besøk av Lackland (som vi møtte i Canberra) og hans bror "Sparky" eller noe.. Kristin hadde informert meg om at Lackland skulle komme ned, men ingen av oss visste om at de skulle stikke innom, så det var koselig... De gikk nå nettopp for å hilse på Kristin and go to the movies...
Er egentlig invitert med Jenna, Caroline, Krsitin på kino halv syv, Rush Hour 3, men tror kanskje jeg dropper det.. Kendall og Jenna er ikke helt på talefot for tiden, og vil helst ikke blande meg inn.. Nok om det...

En liten oppdatering... hele familien er hjemme nå (17.20) Jen, Ray og Bianca ser på film, "Memories of a geisha" og Kendall snakker i telefonen med noen..
Siste nytt fra uka som har gått:
Har bestemt meg for å ta "exstension history" isteden for "soceity and culture".. Det var ikke akkurat som forventet.. Så det blir bra!
Rugby laget har en kamp førstkommende fredag, og sitter faktisk med påmeldingsskjemaet i hånden.. Jeg er helt for å spille! Det skal bli gøy å prøve noe nytt, men har litt blanede følelser..
Først og fremst fordi Nikki har fortalt omtrent alle på skolen at jeg skal spille, så har ett uvisst antall publikum :S
Men må spille, for Nikki har avtalt en egen trening på onsdag med rugbylaget, bare for meg :)
Haha!

mehh.. nok for i dag.. Ender kanskje opp med å dra til Rohan's med Kendall i kveld.. Han bor så langt inni bushen at det er helt utrolig! Også har han verdens lengste og bratteste innkjørsel, skikkelig nifts å kjøre opp! Kendall kommer sikkert til å gjøre en burnout igjen:p hehe

Cya later
xxx Andy

Ingen kommentarer: