søndag 14. oktober 2007

The Beach - 09.10.07



Været i dag var helt fantastisk! Super varmt! Helt perferkt for the beach! Siden Kenny forbereder seg til sin HSC (avsluttende eksamen) i matte, ble det bare Bianca og jeg som gikk..

Stranda, "Dalmeny Beach", er kjempe stor og ikke mer enn 4 min unna:) Så det er kjempe greit! Det er helt nydelig her! Absolutt!

På en så nydelig dag fristet det selvfølgelig med et bad.. men den gang ei.. Typisk når man først vil bade, så har noen tullinger skylt noe giftige greier ut i sjøen, så langs hele stranda var det satt opp skilt "No swimming - health hazard.." hmm.. jaja.. En fin dag var det uansett..

Noe som er rart er at det skal være så vanskelig og finne ett par ok solbriller i et land som er så solfyllt som Australia.. Etter at mine solbriller falt fra hverandre i løpet av de to første ukene, har jeg vært på jakt etter nye.. men her i Dalmeny finnes det nesten ingen butikker..
Jeg var jo i Canberra en uke... men for å si det sånn "got lost" i klesbutikker:p hehe
Kort sagt; Bruker mine ødelagte sunnies:)
- Andy. x!

1 kommentar:

L. sa...

åååh, det hørtes gerlig ut med sol..
her e det i skrivende stund overskya og kladt. nordvesten står rett på.. isj...
herlige briller:D det ser jo ut som om de funke sånn noelunne ok:D
<3