søndag 28. oktober 2007

Narooma : Cobargo - Rugby: 26.10.07

Hey!

Kampen i dag var Narooma (mitt lag), mot Cobargo. Cobargo regnes som det skumleste laget, spesielt nå som Heather, Jessica og Sarah joina.
Gru-gledet meg, men ble ganske skuffa, for etter bare 15 min. gikk lyset og kampen ble avblåst..
Fikk nesten ikke spilt, så det var kjipt... Siden jeg er ny spilte jeg wing (Annah er skikkelig "sinna" for det er hennes plass.) Men ny kamp neste fredag:)! og Nikki har lova meg en anna posisjon, hvor det skjer flere taklinger..
Itilegg regnet det, og Jenna, Krsitin og Jesina som hadde trått opp som publikum med noe som så ut som campingutstyr, måtte søke ly i Tristan bagasjerom, sammen med Tris og Rhiannon..

Etter "kampen", ble jeg med Tif for å se guttelaget spille i Dal. Men alle var "moody" så fikk ikke med oss så mye...

Bilde tatt fra bagasjerommet..
Kan dere se meg?





- Andrea

Ingen kommentarer: