lørdag 1. desember 2007

Bla Bla

phh.. jaja.. nå er jeg hjemme... etter en lang, men genial helg!!! Har skjedd så mye, og folk inviterer meg hit og dit, og vet ikke hva jeg skal velge :(

Fredag hadde jeg rugbykamp, og var invitert både til Jubby's igjen og dress up party med Cyd..
Hadde det ikke vært for det dårlige været på lørdag så hadde jeg dratt med cyd og bianca (fra skolen) ut for å surfe/stå på vannski, men fikk dra på lunch med annah, allan og tif istedet.. også var det jo Hanna's farewell party :D utrolig gøy.. kom hjem for ikke lenge sia.. Cydney og de skal ut og surfe i dag.., men kan ikke for har såååååååååååååååååååååååå mye catch up arbeid etter å ha vært i Queensland, også skal jeg på Biancas dansekonsert snart.. men det er i grunnen like greit.. for er helt kaputt.. og sol og strand gjør deg bare enda verre..
anyway! a great w.e!¨

Nå må jeg skrive en artikkel om meg selv og hvordan jeg har hatt det her hittil for skolemagasinet.. jaja.. :)

see ya later!
andy <3

2 kommentarer:

Eline sa...

Nhå^^
Min opptatte lille Australier <3
Du er søt du!
Savner deg masse, Sletmo <3

Eline sa...

aaa! skal sende deg en laang mail snart hon!! aa!! ikke vear trist!! tenk som saa,, hm,, det er umulig aa bli kjent med hele verden,, for en greier ikk eholde paa vennskapet,, var skikkelig trist da Kinga dro,, hadde kun kjent henne noen faa dager ogsaa!!! maa snakke med deg!! skal ringe deg snart!! men du maa veare paa skolen,, hvis ikke horer jeg deg ikke;; bisous