søndag 23. desember 2007

Nattbad

Klokka er to og jeg er klissvåt. Kom nettopp hjem fra Rohan's. Kendall kom hjem fra jobb i elleve tiden og fant ut at hun ville ut igjen, så vi dro til Rohan. Han har et utrolig fint hus langt ute i "no where". Med basseng, spa og greier. Baz var der, og også to nye gutter som jeg ikke har møtt før, Steven og Daniel. Verken jeg eller Kendall hadde med badetøy, men siden Kendall ville bade, fikk hun låne shorts. Jeg hadde i grunnen ikke tenkt meg ute, men like før vi skulle gå, kasta Daniel og Rohan meg uti. Slack.. ! ...så jeg "stjal" håndkleet til Rohan... haha..
Men nå er jeg trøtt.. Sweet Dreams <3
-Andy

1 kommentar:

Hanna sa...

Hei Andrea.
Er så leeeeeenge siden vi har snakka sammen, så gleder meg veldig til vi snakkes igjen (håper det er snart, vil ikke miste kontakten). Ser du opplever noe gøy hver dag.

Liker kjempe godt å lese bloggen din! Du skriver veldig bra, og med bildene blir det helt supert! Skal bli flinkere til å oppdatere min også, og ikke minst følge med på din!

Her i Frankrike går ting opp og ned, selv om jeg føler det nå begynner å løsne seg. Familien min er helt utrolig supre, men det er heller vanskelig med det sosiale (og skolen. Føler meg vel heller tilbakestående der, ja :P). Føler jeg ikke har blitt veldig god i fransk ennå, og nå er det bare 6 mnd igjen! Utrolig hvor fort tida går når en har det gøy. Du har vel bare 4 igjen! Ojoj! Så føler jeg må skynde meg med å bli god nå...hehe :P

Høres deilig ut med nattbad! Her er det hverken kaldt eller varmt. Og ihvertfall ikke snø! Men det gjør ikke noe (men skal kanskje stå på slalåm en dag, vi får se hvordan det blir). Akkurat nå e det storm her, men ellers er det som en varm høstdag(i Norge) her akkurat nå.

Følger med på rugby selv, men spille rugby gjør jeg ikke, så du må nok lære meg litt når jeg kommer hjem. Elsker spillet, og angrer nå på at jeg ikke begynte på det.

Keep up the good work! Gleder meg til å høre deg snakke australsk! Elsker den aksenten!

Kjempe glad i deg!

Klemmer Hanna