lørdag 24. november 2007

Lunch with Anna and Tiff (10.11) and Mummbulla Falls! (11.11)

Lunch...

Lørdag, 10.11, plukket Tiff meg opp for å spise lusj med henne og Annah. Vi dro til Ocean Palace og hadde kinesisk.. Etter det spiste vi is fra "the icecreamery" :D Kjempe koselige... Søndag skulle vi egentlig dra på stranda, men Jenna lurte på om jeg ville bli med henne til Mummbulla Falls "a place with waterfalls and huge goannas".. Yey

Mummbulla Falls... c'',)


Caroline, Jenna and Sarah

Jenna og ei jente kalt Sarah, plukket meg opp i ti tiden, deretter hentet vi Jesina og dro sammen til Bermi... Vi gikk innom bakeriet, og støtte på Caroline som også ville henge seg på.. Men hun gjorde seg ferdig med sin siste halvtime, viste Jen meg sjøbassengene i Bermi.. :)
Da endelig hun som skulle ta over for Caroline kom, kunne vi endelig dra.. Caroline var så lei seg for at vi måtte vente så hun hadde kjøp en hel pose med doughnouts.. Jen og Sarah hadde også vært på shopping så hele bagasjerommet var fullt av mat..

Bermi Beach and The sea pool, Jenna, Sarah and Jesina


Mummbulla Falls er langt ute i bushen!.. Serriøst langt.. Vi kjørte litt feil også.. hehe,,
Det var utrolig fint der, ikke akkurat en foss, men kjempe fint. "Fossen fungerer som en vannsklie, kjempe gøy!! Vi koste oss der hele dagen! Spiste og bada! Jenna syntes det var så kaldt at hun tok på seg våtdrakt.. det var ikke kaldt i det hele tatt..
Da vi var tilbake i Bermi igjen dro vi på stranda.., og etter det på en anna strand.. Jeg var helt utkjørt når jeg kom hjem i 5-6 tiden, og jeg rett til sengs.. haha :D

Check out the movie.. lol

Andy!

Ingen kommentarer: