fredag 14. september 2007

Qourterdeck - Jen's birthday -15.09.07 og At Derek's House - 16.09.07


15. september var det Jen's bursdag, så vi alle dro ut for å spise frokost :) til "Quarterdeck"!! Kjempe koselig.. Quarterdeck er en liten restaurant som ligger i en liten avsperret bukt, i utkanten av Narooma :) Maten var kjempe god.. har nok aldri hatt en så stor og søt frokost! men det var yummy :)



"Quarterdeck"



Min super gode frokost! Brød med banan, bacon og sirup.. høres jo helt grusomt ut, men utrolig hva denne restauranten klarer! Og selvfølgelig en kopp med kakao :) nam <33



Siden jeg faktisk ikke har bada en eneste gang siden jeg kom, måtte jeg jo kjenne på vannet:) Og tipper det må ha vært rundt 20 grader.. men tydeligvis alt for kaldt for Bianca.. Først noen dager senere fortalte de meg at det bor en hai i bukta :S Så bading frister ikke så mye lenger.. hehe.. men det skal visst være en "friendly shark", og den har aldri spist noen... ingen de vet om ihvertfall :) men tenker jeg venter til sommeren ;)


Ingen kommentarer: