torsdag 27. september 2007

Farewell Year 12

***Først vil jeg bare rette oppmerksomhet til my friend Jenna, som var i en bilulykke i går, og ble sendt rett til sykehuset etter å ha truffet en kenguru.. Etter alt jeg har hørt skal hun ha det bra, men må bli værende til observasjon.. Wishing you all the best! <3

Idag var det year 12 siste skoledag.. Det var derfor en stor frokost på skolen, i tillegg til en stor "assembly"... Selv om jeg ikke har vært her så lenge, og ikke kjenner så mange i year 12 var det kjempe trist.. Spesielt trist er det at Eliza, Clara, Daniel, Tash og Morgan forsvinner :'( Eliza gav meg følelsen av å være så velkommen from the moment I came, og inviterte meg til hennes 18års party, selv om vi nettopp møttes.. Hun er alltid glad og smiler hele tiden... it's soooo sad that she's leaving... :(

(Daniel, Lee og Eliza)


Kendall var ikke på skolen idag, fordi vi har "valgfrie" skoledager... heller ikke Caroline.. og de aller fleste dro etter yr 12 slutta.. so I was pretty much hanging around with Kristin and wagging :p ... hehe... gjorde ikke mye.. spiste is, lærte Kristin some Norwegian og planla snorkleturen vår :]



Ray plukket Bianca og meg opp rundt "oneish" :) såå var tidlig hjemme... Det begynner virkelig å bli varmt nå.. holdt på daue på skolen, selv om vi var i sommeruniform... som en virkelig varm sommerdag i norge, men det er fortsatt bare vår her:p Since it was such a "hottish" and windy day, Bianca and I went to buy cockie and cream icecream at IGA, the local store, yummy! Og akkurat nå sitter Bianca, Jen, Kalani og jeg ser på opptaket fra i går av "So you think you can dance" ... Kendall is working Jenna's shift ....
yup... pretty much it...
Cya xxx

Ingen kommentarer: