fredag 15. februar 2008

15.02.08 - Vanlig skole, Boxing and the movies with Spunky!



Som alltid bare tull og tøys i photography. Jeg burde vel egentlig starte med mitt "InDesign" magasin.. men men,, også fant jeg ut hvordan jeg får photoboot med mitt passord.. haha :)
Så her er noen bilder fra photography. Miss Schroeder var ikke der, så vi fikk pretty much ikke gjort noen ting...


Erin wanted a hug.. XD


Jess n I

Jess, me n Nioka lol

Andre time hadde jeg fri, så caroline og jeg tok Jenna's bil og kjørte rundt litt.. kjøpte lunsj til Jen og milkshakes og hadde det bare morsomt.. Caroline kjørte bedre enn sist gang and the car didnt die as often as usual.. haha :)

Hadde en fritime til etter recess og dro til byen igjen.. denne gangen med katey og annah for å dra innom wollies.. :) Også tok vi med oss Bianca (yr12) og Lucy på veien tilbake...

Haha,, etter skolen dro på boxing gym med Allan.. så utrolig morsomt, men tungt.. Vi kunne ikke stoppe å le.. Neste gang skal vi ta med kamera.. Allan og jeg og en hau av gamle folk.. bahaha.. og selv om det var boxing, så var det faktisk beina som fikk gjennomgå mest, og var skikkelig støl dagen derpå.. hehe

Da jeg kom hjem gjorde Bianca og jeg oss klare for å dra på kino.. American Gangster.. Vi glemte helt å spørre kendall (huff,) men hun tok det fint.. Vi støtte på Callum, Mitch, Ben og Nikki :) Nikki kunne seff ikke la være å kaste skittles under filmen,,, haha :)

an awesoem day..! :) xxx Chuckie

Ingen kommentarer: