torsdag 31. januar 2008

Back to School !

Etter en så deilig ferie må jeg si at det er ganske trøttende å begynne på skolen igjen :/ Seff er det gøy og treffe folk igjen.. Spesielt de jeg ikke har sett så mye ferien:)
Mange av lærerne og elevene spør når jeg skal hjem, for de aller fleste utvekslingstudentene er her bare 5 mnd.

Rektoren vår, Mr Fahey, har endret alt av regler og sånn.. Ikke bare timeplanen endret men også tidene. Timene er kortere, bare 50 minutter, men så har han inført noe kalt "Dear" (Drop Everything And Read) Dvs: vi får 20 minutter hver dag etter lunsj til å lese.. jaja ...
Neste uke skal jeg på ekskursjon til Wollongong for å oppleve universitetslivet :) Gleder meg masse!! :)

Etter å ha blitt tvunget av Allan tilbragte jeg ettermiddagen min idag på Roxy's med en icecoffe..
oh well :)
Pretty much it...

xx Andy

Ingen kommentarer: